A- A A+
szybka terapia onkologiczna
13
maj
2016
Informacja

Informujemy, że dnia 27. maja (piątek) Dział Fizjoterapii będzie nieczynny. Za utrudnienia przepraszamy.


06
maj
2016
Informacja

Informujemy, że w dniach 12-13 (czwartek - piątek) maja z powodu udziału Personelu w szkoleniu Poradnia Ginekologiczno - Położnicza będzie nieczynna. Za utrudnienia przepraszamy.


05
maj
2016

5 maja obchodzimy Światowy Dzień Higieny Rąk, połączony z kampanią Światowej Organizacji Zdrowia, prowadzonej w tym roku pod hasłem „Myj ręce – chroń życie”.


Mycie rąk wodą z mydłem to najłatwiejsza i najbardziej dostępna metoda profilaktyki zdrowotnej. Dokładne umycie rąk, szczególnie po korzystaniu z toalety, przed przygotowywaniem posiłku i przed jedzeniem może zredukować ponad 40% zachorowań na biegunkę oraz 25% infekcji oddechowych. Ponadto mycie rąk mydłem jest rekomendowane, jako środek zapobiegający rozpowszechnianiu się wirusów grypy w tym A/H1N1.

Mimo, że mycie rąk ma tak ogromne znaczenie dla naszego zdrowia, wciąż za mała jest świadomość społeczeństwa na ten temat.


28
kwiecień
2016
Informacja

Informujemy, że w dniu 2. maja br. Administracja Szpitala i Poradnia Ginekologiczno - Położnicza  będą nieczynne.

Za utrudnienia przepraszamy.


19
kwiecień
2016
Jedz zdrowo! Cz.6

W kolejnych naszych artykułach przedstawimy państwu krótką wzmiankę ma temat żywienia różnych grup ludności .

W dzisiejszym artykule przedstawimy państwu:

 

Podstawowe zalecenia żywnościowe dla ludności w Polsce”

1.Jedz regularnie co najmniej 3 posiłki dziennie,każdy dzień rozpoczynając od śniadania.

2. Codzienne pożywienie powinno zawierać różnorodną żywność pochodzenia roślinnego i zwierzęcego.

3. Spożywaj codziennie produkty zbożowe oraz warzywa i owoce. Warzywa najlepiej jeść

na surowo lub krótko gotowane.

4. Dwa razy dziennie spożywaj mleko, biały ser,lub jogurty bądź kefiry o obniżonej

zawartości tłuszczu.

5. Mięso i jego przetwory jedz w ilościach umiarkowanych dwa lub trzy razy w tygodniu.

Wybieraj mięso chude. W pozostałe dni jedz dania z ryb i roślin strączkowych

(fasola, groch,soja)

6. Ograniczaj ilość spożywanego tłuszczu. Do przyrządzania potraw tłuszcze zwierzęce

zastępuj olejami lub oliwą z oliwek.

7. Ograniczaj spożycie soli kuchennej.

8. Zachowaj umiar w jedzeniu cukru i słodyczy.

9. Bądź aktywny ruchowo. Pomoże ci to utracić nadmiar dostarczonej z pożywieniem energii

(kalorii).Pamiętaj że ruch może często zastępować lekarstwo, a żadne lekarstwo nie

zastąpi ruchu.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Powielanie, kopiowanie , cytowanie treści i inne wykorzystanie jest prawnie zabronione!
Zezwala się na podawanie linku do naszej strony bez kopiowania treści.
Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczka). Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. Dowiedz się więcej TUTAJ [akceptuję - zamknij]