A- A A+
bip tuchola szybka terapia onkologiczna
13
luty
2016
Jedz zdrowo! Cz.3

...Produkty zbożowe z grubego przemiału są najcenniejsze, gdyż oprócz skrobi zawierają błonnik pokarmowy nierozpuszczalny, magnez, żelazo, witaminę B1, niacynę, cynk. Suche nasiona roślin strączkowych mają dużo białka, o stosunkowo dużej wartości biologicznej, a także tłuszcz, sporo witamin(B1, B2,PP) składniki mineralne(wapń, fosfor, żelazo)oraz błonnik pokarmowy-rozpuszczalny . Ziemniaki krótko przechowywane mają znaczne ilości witaminy C. Oprócz wymienionych produktów  źródłem węglowodanów są także warzywa i owoce,. W owocach występuje głównie fruktoza i glukoza, w znikomych ilościach sacharoza. Ilość cukrów w warzywach jest zróżnicowana, wynosi 4-12% 


   powrót...

Powielanie, kopiowanie , cytowanie treści i inne wykorzystanie jest prawnie zabronione!
Zezwala się na podawanie linku do naszej strony bez kopiowania treści.
Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczka). Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. Dowiedz się więcej TUTAJ [akceptuję - zamknij]